سب سے پہلی بات یہ ہے کے جو اصحابہ کرام کو نہیں مانتا
وہ شیعئہ نہیں لانتی ہیں شیعئہ تو اصحابہ کرام کے پاوٴں کے
خاک کے زرے کی بھی توہین نہیں کر سکتا سنوں شیعئہ ہو یا سُنی یا کوئی اور ہو مسلمان ہو اور حلال زادہ ہو وہ شیعئہ شیعئہ ہی نہیں حرام زادہ ہے جو نبی ﴿ص﴾ کے وفادار اصحابہ
کے پاوٴں کے خاک کے زرے کی توہین کرے لیکن وہ بھی پھر مسلمان مسلمان نہیں حرام زادہ ہے کافر ہے جو نبی ﴿ص﴾ کی آل کے دشمن کواصحابِ رسول﴿ص﴾ کہےشیعئہ اُس کو
کے پاوٴں کے خاک کے زرے کی توہین کرے لیکن وہ بھی پھر مسلمان مسلمان نہیں حرام زادہ ہے کافر ہے جو نبی ﴿ص﴾ کی آل کے دشمن کواصحابِ رسول﴿ص﴾ کہےشیعئہ اُس کو
نہیں مانتے جو نبی ﴿ص﴾ اور ان کی آل کا دشمن ہوہم بی
بی پاک فاطمہ سلام اللہ علیہ کے قاتلوں کو نہیں مانتےچاہے وہ جو بھی ہو ہم اُسکو نہیں مانتے جس نے جنازہٴ رسول علیہ سلام نہیں پڑھا ہم اس کو نہیں مانتے جی تو بھاہیوں اب آتے ہیں کہ کن کن لوگوں نے نبی علیہ سلام کے جانے اور بیماری کی حالت میں ایلیبیت علیہ سلام کے ساتھ ظلم کیےہم ثابت کریں گے آپ کی مشہور کتابوں سے جن کے سکین پیجز ہم نے
اپلوڈکیے ہیں
نوٹ
یا تو آپ نے اپنی کتابوں کو ماننا ہے اور مان کر نبی علیہ سلام کے دشمن پر لعنت کرنی ہے یا پھر اپنی ان کتابوں کو پھاڑ دو
اگر جھوٹ لکھا ہےباقی آپ مانو یا نہ مانو حقیقت ہمیشہ سے ہی حقیقت رہی ہے اور رہے گی اور تعصب کی عینک اتار کر پڑھنا ہے کیو کے ہمارے لیے سب سے افضل حضرت مُحمد علیہ سلام ہیں نہ کے کوئی اور ہم سب مُحمد علیہ سلام کی اور اللہ کی پیروی کرتے ہیں اگر ہم کسی کی پیروی کرتے ہیں تو اللہ کے حکم سے اور اگر کسی پر لعنت کرتے ہیں تو اللہ کے حکم سے اور اگر کسی کو مانتے ہیں تو اللہ کےحکم سے اور اگر کسی کو نہیں بھی مانتے تو اللہ کے حکم سے اس لیے مشترک ہو کر اور سچھے مسلمان بن کر میری پوسٹیں پڑھیں اور اگر پھر بھی کوئی سوال ہو تو ضرور بوچھیں
شکریہ
سب سے پہلے دیکھتے ہیں کے قرآن نے کیا کہا ہے
جنازہٴ رسول علیہ سلام نہ پڑھنے والوں کو نیچے دیکھیں
اب دیکھتے ہیں کےحضرت عمر اور حضرت ابوبکر کہاں تھے جنازہٴ رسول علیہ سلام کے وقت کہا تھے کیا انہوں نے جنازہ پڑھا تھا
لو جناب اب یا تو اپنی ان کتابوں کو پھاڑو یا پھر مان لو کے
جنازہ نہیں پڑھا تھا
اور ہاں اکثر لوگ کہتے ہیں کے بہت ضروری کام تھا اس لیے
انہوں نے جنازہ نہیں پڑھا زرا سوچو یار ہم دنیا کے تمام کام
تمام دولت تمام خوائش لوٹا کر نبی علیہ سلام کی زیارت کرنے کو ترستے ہیں ویسے تو کہتے ہیں کے نبی علیہ سلام پر جان
بھی قربان ہے لیکن تب جان کہاں تھی جب جب نبی کا جنازہ مولا علی علیہ سلام نے پڑھایا تھا اور نہ ابو بکر تھے اور نہ ہی عمر تھے کیا نبی کے جنازے سے زیادہ کوئی اور بھی کام
ضروری ہو سکتا ہے یار زرا سا تو سوچو چلو فرض کرو آپ کا کوئی بہت ہی قریبی جسکو جگری دوست بولتے ہو وہ اللہ
نہ کرے مر جائے تو کیا آپ کا دل چائے گا کے کوئی بھی اور
دنیا کا کام کروں پہلے تو آپ کو فرصت ہی نہیں ملے گی رونے
سے پھر اگر مل بھی جائے تو آپ کا بالکل جی نہیں چائے گا
کے اسکی میت چوڑ کر کئیں جاوٴ خیر سمجھدار کے لیے اشارہ کافی ہوتا ہے اسی لیے خُدا نے فرمایا قُرآن میں اے نبی
ہم نے ان کے دلوں پر مہریں لگا دی ہیں اگر کسی نے ماننا ہوا
وہ ایک آیت سُن کر مان جائے گا جسنے نہیں ماننا اُسکو پورا
قرآن سُنا دواس نے نہیں ماننا
لہذا اب میں اور کچھ نہیں کر سکتا سوا افسوس کے
خیر اب آتے ہیں کے جب نبی ﴿ص﴾ بیمار تھے تو آپ کے وفادار اصحابہ نےوصیحت نامہ مانگنے پر کیا جواب دیا جن کو آپ وفادار کہتے ہو
ایک بات یاد رکھنا جو سچہ مسلمان ہے نا وہ نبی کی ایک حدیث سُن کر مان لیتا ہے یہ اتنی حدثیں مینے کم ایمان والوں کے لیے پوس کی ہیں میں تو اس انسان کو دائرہِ اسلام سے فارغ سمجھتا ہوں جو نبی ﴿ص﴾ کی ایک حدیث سُن کر نہ مانے
اور اس کو کافر اورسب سے بڑا حرامی سمجھتا ہوں جو نبی ﴿ص﴾کے دشمن کو اصحابی رسول ﴿ص﴾ سمجھتا ہے خیر اپنے اپنے ایمان کی بات ہے سمجھدار کے لیے اشارہ کافی ہوتا ہے
اس سے یہ تو ثابت ہو گیا ہے کے حضرت عمر نے نبی ﴿ص﴾ کی مخالفت کی ان کی نافرمانی کی ان کو ازیت دی زارہ سوچو
اب آتے ہیں جی بی بی پاک فاطمہ زہرا ﴿س﴾پر جو زلم کیے آپ ک ستاروں کی ماند اصحابہ نے جس کے لیے
،میں آج پھر اپڈیٹ کرنے لگا ہوں غور سے پڑنا
9/5/2011
اب کیا خیال ہے حضرت عمر کے بارے میں کیا ابھی بھی آپ ان کو اصحابہ میں شامل کرو گے یار
ابھی جاری ہے ابھی بہیت کچھ لکھنا ہے ویسے یہاں لکھنے سے ختم نہیں ہوں گے ظلم
خیر اب آتے ہیں کے جب نبی ﴿ص﴾ بیمار تھے تو آپ کے وفادار اصحابہ نےوصیحت نامہ مانگنے پر کیا جواب دیا جن کو آپ وفادار کہتے ہو
ایک بات یاد رکھنا جو سچہ مسلمان ہے نا وہ نبی کی ایک حدیث سُن کر مان لیتا ہے یہ اتنی حدثیں مینے کم ایمان والوں کے لیے پوس کی ہیں میں تو اس انسان کو دائرہِ اسلام سے فارغ سمجھتا ہوں جو نبی ﴿ص﴾ کی ایک حدیث سُن کر نہ مانے
اور اس کو کافر اورسب سے بڑا حرامی سمجھتا ہوں جو نبی ﴿ص﴾کے دشمن کو اصحابی رسول ﴿ص﴾ سمجھتا ہے خیر اپنے اپنے ایمان کی بات ہے سمجھدار کے لیے اشارہ کافی ہوتا ہے
اس سے یہ تو ثابت ہو گیا ہے کے حضرت عمر نے نبی ﴿ص﴾ کی مخالفت کی ان کی نافرمانی کی ان کو ازیت دی زارہ سوچو
اب آتے ہیں جی بی بی پاک فاطمہ زہرا ﴿س﴾پر جو زلم کیے آپ ک ستاروں کی ماند اصحابہ نے جس کے لیے
زہرا (س) کلامِ پیغمبر (ص) میں
حضرت فاطمہ زہرا (س) کی شخصیت کا پیغمبر اسلام (ص) کے فرامین کی روشنی میں جائزہ لیتے ہوۓ ہم سب سے پہلے ایک ایسی حدیث کا مطالعہ کرتے ہیں جسے ’’بخاری‘‘ نے اپنی صحیح میں رسول خدا (ص) سے نقل کیا ہے ۔اس حدیث میںہے : فاطمۃ بضعۃ منی من اغضبھا اغضبنی (فاطمہ میرے جگر کا ٹکڑا ہے‘ جس کسی نے اسے ناراض کیا اس نے مجھے ناراض کیا ) ۔اس کے بعد ایک اور حدیث دیکھتے ہیں جسے ’’مسلم ‘‘ نے اپنی صحیح میں نقل کیا ہے :انماابنتی فاطمة بضعة منی یوذینی ما اذاھا (بے شک میری بیٹی فاطمہ میرا پارہ تن ہے‘ جس کسی نے اسے اذیت پہنچائی اس نے مجھے اذیت پہنچائی) مسلم ہی رسول اﷲ (ص) سے ایک دوسری روایت نقل کرتے ہیں : انما ابنتی فاطمۃ بضعۃ منی‘ یریبنی ما ارابھا و یوذینی ما اذاھا ( بے شک میری بیٹی فاطمہ میرے جگر کا ٹکڑا ہے ‘جو چیز اسکی د ل آزاری کا سبب ہوتی ہے وہ مجھے تکلیف پہنچاتی ہے اور جو چیز اسے آزردہ کرتی ہے وہ میری آزردگی کا باعث ہوتی ہے)
اگر ہم اس حدیث کا مفہوم جاننا چاہتے ہیں تو ہمیں پیغمبر کو اس طرح سمجھنا ہوگا جس طرح خدا نے ان کا تعارف کرایا ہے۔ یعنی آنحضرت (ص) اپنی خواہش سے سخن نہیں فرماتے : وما ینطق عن الھوی ۔ان ھوالا وحی یوحی(اور وہ اپنی خواہش سے کلام نہیں کرتا ہے۔وہ وہی کہتا ہے جو وحی اس پر نازل ہوتی ہے۔سورہ نجم ۵۳۔آیت ۳‘۴)
کبھی تو خدا وند عالم کی طرف سے و حی آیات قرآنی کی صورت میں نازل ہوتی تھی اور کبھی پیغمبر اسلام کی عقل کے قالب میں جسے خداوند عالم نے حقیقت پر استوار کیا ہے اور کبھی قرآن کریم کے پیش کۓ ہوۓ دستورعمل کی تکمیل کرنے والی سنت کی شکل میں ۔ پیغمبراسلام وہ سچے فرستادہ الٰہی ہیں جوکسی غیر واقعی چیز کو خدا کی طرف منسوب نہیں کرتے : ولو تقول علینا بعض الا قاویل ۔ولا خذنا منہ بالیمین۔ ثم لقطعنا منہ الوتین (اور اگر یہ پیغمبر ہماری طرف سے کوئی بات گڑھ لیتا‘تو ہم اسکے ہاتھ کو پکڑلیتے ‘اور پھر اسکی شہ رگ کو کاٹ ڈالتے۔سورہ حاقہ ۶۹۔آیت۴۴تا۴۶)
لہٰذا پیغمبراسلام نے کبھی اپنے ذاتی جذبات و احساسات سے مغلوب ہو کر کلام نہیں فرمایا جن کی بنا پر کسی کو ( خوامخواہ) بڑھا چڑھا کر پیش کریں۔ بلکہ آپ رسالت کے نکتۂ نظرسے افراد کی قدروقیمت کے قائل تھے ۔پیغمبر بشر ہیں اور دوسرے انسانوںہی کی مانند اپنی بیٹی کو آغوش میں لیتے ہیں اور اس پر اپنی محبت نچھاور کرتے ہیں ‘لیکن جب کسی کو کوئی عنوان یا حیثیت بخشنا چاہتے ہیں تو رسالت کی نگاہ سے دیکھتے ہیں ‘کیونکہ اس سلسلے میںان پر وحی ہوتی ہے ۔ پس جب آپ فرماتے ہیں کہ ’’فاطمہ میرے جگر کا ٹکڑا ہے‘‘ تو اس کے کیا معنی ہیں؟ اسکے معنی یہ ہیں کہ آپ (س)رسول خدا سے عضوی رابطہ رکھتی ہیں ‘بالکل اسی طرح جیسے ان کے بدن کا ایک زندہ جز ہوں۔ جب کوئی شخص رسول اﷲ کے وجود کا حصہ ہو جاۓ تو طبعاً اسکی عقل بھی پیغمبر کی عقل کا ایک ٹکڑا ہو گی اور اسکی روح بھی پیغمبر کی روح کا ایک گوشہ ہو گی اور اسکی حیات بھی رسول اﷲ کی حیات کا ایک جز ہو گی اور اسکی پاکیزگی ‘ صفا‘ معنویت ‘ صدق اور امانتداری بھی رسول اللہ کی ان صفات کا ایک حصہ ہو گی۔اگر پیغمبرنے فرمایا ہے کہ’’ جس کسی نے اسے اذیت دی اس نے مجھے اذیت دی ۔‘‘تو یہ بات پیش نظر رہنی چاہۓ کہ رسالتِ الٰہی کے حامل حضرات اپنے بچوں کے بارے میں لوگوں کے جائز غصے پر جذبات سے مغلوب نہیں ہوتے۔ کیونکہ ہم یہ بات جانتے ہیں کہ اگر ایک صالح باپ یہ دیکھے گا کہ لوگ اسکے بچے پر اسکے کسی برے کام کی بنا پر یا اسکے کسی گناہ کا ارتکاب کرنے کی وجہ سے غصے ہو رہے ہیں تو وہ یہ نہیں کہے گا کہ : جس کسی نے میرے فرزند کو اذیت پہنچائی ہے اس نے مجھے اذیت دی ہے۔
لہٰذا پیغمبر کے فرمان کے معنی یہ ہیں کہ :’’ یہ ممکن ہی نہیں کہ فاطمہ زہرا کسی کے ساتھ کوئی برائی کریں یا گفتار اور عمل میں ناشائستگی کی مرتکب ہوں‘ جس کی بنا پر لوگوں کو انہیں اذیت و آزار پہنچانے اور ان سے رنجیدہ ہونے کا حق مل جاۓ ۔‘‘
فاطمہ(س) ایسی ہستی ہیں کہ کوئی ان سے سرزد ہونے والی کسی خطا (کہ حضرت فاطمہ(س) ہر خطا سے منزہ ہیں) کو بہانہ بنا کر ان پر غضبناک نہیں ہو سکتا۔ حضرت ختمی مرتبت کے کلام کے معنی یہ ہیں کہ فاطمہ (س) ایک ایسی انسان ہیںجو کسی برے عمل کی مرتکب نہیں ہوتیں ‘ایک ایسی انسان ہیں جو گناہ نہیں کرتیں‘گمراہ نہیں ہوتیں ۔لہٰذا جس کسی نے بھی ان سے عداوت کی ‘اس نے حق سے عداوت کی ہے اور خدا کی صراطِ مستقیم کا دشمن ہوا ہے۔
ہم رسول مقبول کے کلام (من اغضبھا اغضبنی ویو ذینی ما آذاھا )سے یہ مراد لیتے ہیں کہ فاطمہ (س) صرف اسی وقت آزردہ ہوتی ہیں جب خدا کی نافرمانی ہو‘اورصرف اسی وقت رنجیدہ ہوتی ہیں جب لوگ خدا سے منھ موڑتے ہیں ۔اگر ان کی آزردگی کی وجہ اللہ اور اس کے رسول کی نافرمانی نہ ہوتی تو کیونکر ممکن تھا کہ پیغمبر ان کی آزردگی پر آزردہ ہوتے؟
خیر دیکھو اب اپنے حضرت عمر کے کارنامے
اپنے کمنٹ دے کر اپنی رائے ضرور دیں
اب آتے ہیں سکین پیجز کی طرف
اب بھی ہو عمر کی محبت آپ لوگو ں کے دل میں تو آپ سے بڑا حرامی کوئی دنیا میں پیدا ہی نہیں ہوا اتنے ظلم و ستم دیکھ کر تو ہندووں کے بھی آنسوں نکل آئیں یار کیو گمرہ ہو تم لوگ تم لوگوں پر ترس آتا ہے
خیر ابھی اور دیکھ لیں ہو سکتا ہے کوئی فرق ہو
عمر نے تلاوت کی اور نبی ﴿ص﴾ ناراض ہوئے کیا یہ ہی تمارا ستارہ ہےدیکھو اپنی کتابوں کو نہیں تو جلا دو۔
یار اب اس سے زیادہ کیا لیکھوں بتاؤ نا یار اب دیکھو نبی ﴿ص﴾ کی حدیث یا نبی ﴿ص﴾ کی حدیث کو روکنے والا مسلمان ہو سکتا ہے کیا بتاؤ یار چلو آج ایمان سے بتاؤ کے نبی کی حدیث کو رکنے والا کافر ہے یا نہیں نبی ﴿ص﴾ کی حدیث سنانے والے کو سزا دینے والے کو اگر تم صابی کیتے ہو تو میری تم سے کوئی بحث نہیں سچھے مسلمانوں سے بحث ہے اور یار خُد تم لوگوں کا کوئی زہن نہیں ہے کیا زرا سوچ ب نہیں سکتے ان مولویوں کی باتوں میں آ کر پتا نہیں کیا کیا بکتے رہتے ہو مولوی سے ہر بات کی تصدیق کروایا کرو یار
اب دیکھو عمر کا کارنامہ جو نبی ک بعد کیا ہے آپ کے ستارے نے ۔۔۔۔۔۔۔۔
اب دیکھو عمر کا کارنامہ جو نبی ک بعد کیا ہے آپ کے ستارے نے ۔۔۔۔۔۔۔۔
،میں آج پھر اپڈیٹ کرنے لگا ہوں غور سے پڑنا
9/5/2011
اب کیا خیال ہے حضرت عمر کے بارے میں کیا ابھی بھی آپ ان کو اصحابہ میں شامل کرو گے یار
یہاں تک تو دیکھ لیا حضرت عمر کی شان کیا ہے میری پیارے بھائیوں اپنی چیز کو کوئی بُرا نہیں کہتا
چلو اخری اور نایاب چیز آپ کودیکھاتا ہون شاید اب تو گنجائش ہی نہیں رہے گی مسلمان کے لیے
جسٹ سی
افسوس کے لوگ اب بھی کچھ شک میں ہیں
ﷲ کی قسم اگر میرا پیر اتناظالم ہوتا تو میں اُس پر اسی وقت لعنت کرتا یا پھر خود کشی کر لیتا یا پھر اتنا بُرا بن جاتا کے دنیا سے میرے پیر کے ہرخلاف ورزی کو جلا ڈالتا ہر انسان کو آگ لگا دیتا ہر چیز کو فناہ کر دیتا لیکن ﷲکا شکر ہے میرا پیر ایسا پیر ہے جسکی مثال انبیا۴ دیتے ہیں جس کا نعرہ ہندو میدان میں کبڈی کھیلتے وقت لے کر اترتے ہیں
جسکو ہر انسان ماننے پر مجبور ہے جسکی فضیلت اگر نبی علیہ سلام بیان کر دیتے تو آج ﷲکی بجائے میرے پیر کی عبادت لوگ کرتے میرا پیر ایسا پیر ہے جسکا نام ہی خود اللہ نے رکھا ہے میرا پیر ایسا پیر ہے جسکا نام ہی کافی ہے اور میرے پیر کا نام آپ کی سوچ کے مطابق علی ابنِ ابی طالب ہے لیکن تم کیا جانو علی کون ہے
اس لیے حق کو پہچانوں چاہے وہ اپنا ہو یا پرایا
اور اگر کسی بھائی کا دل دُکھا ہو تو معاف کرنا
حضرت عمر کے بارے میں کوئی کمنٹ ہے تو پلیز یہاں کر سکتا ہے ہر کوئی۔۔۔ﷲ حافظ
ابھی جاری ہے ابھی بہیت کچھ لکھنا ہے ویسے یہاں لکھنے سے ختم نہیں ہوں گے ظلم
SHAH JI AAP APNA PROFILE SHARE NA KARO.. AUR APNI CONTACT INFO YAHAN NA DO... SIPAH E SAHABA WALAY BARAY LANTI LOG HAIN UN SE SACH BARDASHT NAHIN HOGA...
ReplyDeletehahahaha ok
ReplyDeleteplz syed adnan ji contct with me plzzzzzz
ReplyDeletemujhy kuch puchna hai plzzzz
03134491543
sorry dere adnan's cont contect with u if u have any question then please reply here thnx n adnan shah will b update ths topic
ReplyDeleteyai sb bakwas hai agr tm suchai hoo to hm nai to kb sai tmai chaleng kea hai zalimo wo q qabool nahi krtai tm log ah jao na adalat mai high cort ah jao waha bat krtai hai sb ko pata chal jae ga kya such hai kya joot himat hai to ah jao
ReplyDeletehazrat muahmmad s.a.w nai farmaya mairai bad koi nabi ho ta to umar hota yai q nazar nahi ahta yai jitni b batai likhi hai hm in ko parh saktai hai pr yai nahi manai gai kai nabi kai pahloo mai rahnai walai ghlt hai yai ho hi nahi sakta nabi kai sath koi ghlt cheez hoo paglo hosh kro
ReplyDeleteyeh Hadees Ghareeb aur Zaef hai Ja ker Wahabio kay Allama Nasir uddin Albani ki Kitaab Zaef Jama Tirmzi Perho.
Deletemuvia ap bata sakty ho k ye jo nabi s..a.w ne farmaya hei kis book me likha hei ager koi refrence hei tu batao
ReplyDeletebaqi jahan tak pehlo ki baat hei tu USMAN r.a ki hakoomat the lehaza wo he hota jo umer chahte aur han pehlo me IMAM HASSAN a.s ko q nahe dafan karne dia gia jab k IMAM HASSAN A.S ki nasiat b the pher q nahe dafan karne dia khair bhai ager
aap k pass refrnce hei tu baat karo warna hum log jahil ki baat par aur abu horrara kihadees par yaqeen nahe karte
khuda hafiz
baqi jahan tak chalange ki baat hei wo hum is leye qabool nahe karte k
ReplyDeleteimam Ali a.s ka farman hei sub se barah bewqoof wo hei jo jahil se maslah kare
aur han aap k ALI shair ne munazra kia tha jao youtube par aur chek kar lo har gia tha Ali share
harny k baad b wo he haal tha pher hum kaise chalange ko qabool kare jis ne man'na he nahe hei us se baat kia kare aap se koi refrnce manga jata hei tu aap kehte ho k nahe hei pher kaise chalange qabool kare batao?????????????
Very Nice work Syed Adnan Bhai.....Panjtan Pak apko mzeed work karnay ki himat day...
ReplyDeleteISO FUUAST UNIT PINDI DIVISION
Brother u doing a great job!!
ReplyDeleteji adnan sahab logon ko q bewaqoof bna rahe ho???? tumne jo uper Surah AAL-IMRAN ki ayat number 144 ka tarjanuma btaya wo pora to nhi he ap pori ayat ka tarjuma karain or pher us ki tafseer karain. apne to is ayat ki tafseer bhi bilkul ghalat ki he. me apko is ayat ka tarjuma btata hon. Surah AAL-IMRAN Ayat number 144 ka tarjuma he: [Harzt Muhamma (S.A.W)sirf Rasool hi hain, un se pehle bhi bohot se rasool ho chukay hain, kia ager unka inteqal ho jay ya ye Shaheed ho jain, to tum ISLAM se ulte paon phir jao ge? or jo koi phir jay to har giz ALLAH TALA ka kuch na bigare ga, anqareeb ALLAH TALA shukar guzar logon ko naik badla de ga.] ye he is Ayat ka tarjuma. is ayat me janazay ka zikar to he hi nhi jo tumne bna lia he. is ayat ki mukhtasar tafseer ye he k jab ghazwa ohod ki larai me ibne qamya nami kafir ne afwah phaila di thi k me MUHAMMAD (S.A.W) ko qatal kar aya hon. is afwah ki wajah se musalmanon k qadam ukhar gay thay or wo bad-dil ho kar bhag khare howe thay. is baray me ye ayat nazil hoi thi. mazeed tafseer k liye ye link open karo.
ReplyDeletehttp://qurango.com/images/t1/550.jpg
is ayat ka to janaze se koi taluq hi nhi he k jo MUHAMMAD S.A.W k janazay pe nhi ay ga wo ISLAM se nikal jay ga. q apni taraf se batain bnate ho? abhi to mene tumhari ki gai tafseer me nuqs nikala he ager agay nuqs nikalne betha to hazaron nuqs nikal k beth jaon ga or mere pas itna time nhi he k me tum logon k nuqs hi nikalta rahon. me to bas tumhari is major mistake yani Surah AAL-E-IMRAN ki ayat number 144 ki jo tumne ghalat tafseer ki he is ghalat tafseer ko door kar raha hon jis se tum ne sab ko bewakoof bnaya howa he or han tm Ali ko mola Ali q kehte ho? mola ka matlab khuda he God he Rab he ALLAH he. tum Ali ko ALLAH k braber q kar rahe ho? kia Ali ALLAH he?
or han jo tum uper bar bar kitabain pharne ki bat karte ho... kitabian parhne k liye likhi jati hain pharne k liye nhi likhi jatin... in sab kitabon ko achi tarhan parho or achi tarhan inka mutala karo or poray Quran ki achi tarhan tafseer parho pher bat karo.
ALLAH apko hidayat de. (AMEEN)
Assalam-o-Alikum.
ahhahahaha nyce post bro.....
ReplyDeleteaap ko her chez wazeha kar k d pher b zid zid zid zid
koi hal nahe hei
aap mohar shuda ho
aur mene ye post munazry ya jahil k leye nahe ki just sochny ya samjny k leye ki hei aur jahan tak bat hei aap k pakrny ki tu bhai NABI s.a.w.w k door me b bohat se aise log thay jo ghaltia nikalty thay lekn jo achi baat hoti the us par amal nahe karty thay
aur ye b para hei mene k kuch aise log hon gy jo achi bat par munazra kary gy aur buri baat k sath hongy
khuda hafiz apni ghaltia apny pass rakho
dont accepted your post bro :D
regard
syed adnan shah.....
ahhahahaha nyce post bro.....
ReplyDeleteaap ko her chez wazeha kar k d pher b zid zid zid zid
koi hal nahe hei
aap mohar shuda ho
aur mene ye post munazry ya jahil k leye nahe ki just sochny ya samjny k leye ki hei aur jahan tak bat hei aap k pakrny ki tu bhai NABI s.a.w.w k door me b bohat se aise log thay jo ghaltia nikalty thay lekn jo achi baat hoti the us par amal nahe karty thay
aur ye b para hei mene k kuch aise log hon gy jo achi bat par munazra kary gy aur buri baat k sath hongy
khuda hafiz apni ghaltia apny pass rakho
dont accepted your post bro :D
regard
syed adnan shah.....
ohoooo dilon pe to apke mohor lagi he adnan sahab. ap apni galti accept nhi kar rahe is ka matlab ap Quran ki us ayat ka sahi tarjuma or tafseer acceet nhi kar rahe. or bat parhne parhane ki nhi ho rahi or na hi Muhammad (S.A.W) k zamane k achay bure logon ki ho rahi he. bat to Quran ki tafseer ki ho rahi he kam se Quran ki tafseer to sahi tarhan karo baki batain to bad me. kam se kam jo tafseer mene btai or link bhi dia us ayat ka sahi tarhan tarjuma to karo us ayat ki tafseer ko to mano. or mujhe bhi shoq nhi he k tumhain fazool me comment maron. me to is wajah se sach biyan kar raha hon k koi tumhari apni taraf se ki gai tafseer se gumrah na ho jay.
ReplyDeleteALLAH ap ko hidayat de (AMEEN)
ASSALAM-o-ALIKUM
Acha yeh Batao Saqefa main ker kiya rahy thy. Agar Khilafat ke itni he Jaldi thi tu Pehlay Rasool s.a.w.w kay Janazy ki Tadfeen tak tu Thairtay. Phir Ja ker Karwae kertay. Lekin Unhain yehe Moqa apnay Haq main Nazar araha tha. Kyun k Mola Ali a.s jo is moqa per masroof thy aur unhain khabar tak nahi De gae.? Unhain yeh bhi dar tha k is say pehlay Mola Ali as apni Khilafat ka Dawa kerain. Unhain he jalde kuch kerna Peray ga.
Deleteohoooo dilon pe to apke mohor lagi he adnan sahab. ap apni galti accept nhi kar rahe is ka matlab ap Quran ki us ayat ka sahi tarjuma or tafseer accept nhi kar rahe. or bat parhne parhane ki nhi ho rahi or na hi Muhammad (S.A.W) k zamane k achay bure logon ki ho rahi he. bat to Quran ki tafseer ki ho rahi he kam se kam Quran ki tafseer to sahi tarhan karo baki batain to bad me. kam se kam jo tafseer mene btai or link bhi dia us ayat ka sahi tarhan tarjuma to karo us ayat ki tafseer ko to mano. or mujhe bhi shoq nhi he k tumhain fazool me comment maron. me to is wajah se sach biyan kar raha hon k koi tumhari apni taraf se ki gai tafseer se gumrah na ho jay.
ReplyDeleteALLAH ap ko hidayat de (AMEEN)
ASSALAM-o-ALIKUM
sami bro aap log kabi ne sudro gy.....
ReplyDeletebhai apny zehan se b kaam ly liya karo ye tum logo ki ghari hoi ta fseer hein jo jang se related kar d gai hei.....
pher jab jangy ohad me Muhammad S.A.W.W ka dant mubarik shaheed howa tha tu logo ne afwa phela d the k Muhammad S.A.W.W shaheed ho gy hein
tu us waqt sub kider chaly gy thay.....
Hazrat Ali Aur Un Ky Chand Wafadar Ashaba Waha Thay hazrat umar ne tu kaha tha k me jang e ohad k muqay par aise paharrya aboor kar raha tha jaise pahari bakri
aur abu baker ne tu apni bv ko b maa jan keh diya tha ager refrnce chaye tu btana bhai
kisi ki baat maan liya karo
quran k ilm ko samjo bhai
aap ko tu ilm e blaghat ka b nahe pata hei .....
khuda hafiz
Adnan Bhai Keep It up
tum log bhai pagal ho. sath sath hmain bhi pagal kar do ge. tum logon k sath matha larana fazool he. tum logon ki to kitabain bhi fazool hain.
ReplyDeleteTobah bhai Tobah
ye link kholo or in shioon ki kitabain dekho k in me kia kia bakwas likhi he likha he....
http://www.youtube.com/watch?v=kr_KNv29LRg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=dnFlEbU9BFA&feature=related
shi se sawalaat....
ReplyDeleteye link kholaian or dekahin sawalaat jo shia se unki apni kitabon se kiye gay hain...
http://www.youtube.com/watch?v=dQZCA3Ie6e0&feature=related
hahahahaaha chawala oh chawala te pagla......
ReplyDeleteAlaama Baqir Majlisi K books Sirf Hadeeso SE bhari gai the yeni serf hadees aghathi ki gai thae Baqi Zaheef Aur Sahi Hadeeso ki Chan been karny ka time Baqir Majlsi k pass nahe the ....is leye
hayat ul qaloob me me 900 hadees zaheef hei up down
asool e kafi me 1700 hadees me se 9 hazar kamo baish zaheef hein
hahah
Waise Ali As Ashaba nahe Thay Nabi A.S k monh boly bhai hein.......:D
ji adnan sahab logon ko q bewaqoof bna rahe ho???? tumne jo uper Surah AAL-IMRAN ki ayat number 144 ka tarjanuma btaya wo pora to nhi he ap pori ayat ka tarjuma karain or pher us ki tafseer karain. apne to is ayat ki tafseer bhi bilkul ghalat ki he. me apko is ayat ka tarjuma btata hon. Surah AAL-IMRAN Ayat number 144 ka tarjuma he: [Harzt Muhamma (S.A.W)sirf Rasool hi hain, un se pehle bhi bohot se rasool ho chukay hain, kia ager unka inteqal ho jay ya ye Shaheed ho jain, to tum ISLAM se ulte paon phir jao ge? or jo koi phir jay to har giz ALLAH TALA ka kuch na bigare ga, anqareeb ALLAH TALA shukar guzar logon ko naik badla de ga.] ye he is Ayat ka tarjuma. is ayat me janazay ka zikar to he hi nhi jo tumne bna lia he. is ayat ki mukhtasar tafseer ye he k jab ghazwa ohod ki larai me ibne qamya nami kafir ne afwah phaila di thi k me MUHAMMAD (S.A.W) ko qatal kar aya hon. is afwah ki wajah se musalmanon k qadam ukhar gay thay or wo bad-dil ho kar bhag khare howe thay. is baray me ye ayat nazil hoi thi. mazeed tafseer k liye ye link open karo.
ReplyDeletehttp://qurango.com/images/t1/550.jpg
is ayat ka to janaze se koi taluq hi nhi he k jo MUHAMMAD S.A.W k janazay pe nhi ay ga wo ISLAM se nikal jay ga. q apni taraf se batain bnate ho? abhi to mene tumhari ki gai tafseer me nuqs nikala he ager agay nuqs nikalne betha to hazaron nuqs nikal k beth jaon ga or mere pas itna time nhi he k me tum logon k nuqs hi nikalta rahon. me to bas tumhari is major mistake yani Surah AAL-E-IMRAN ki ayat number 144 ki jo tumne ghalat tafseer ki he is ghalat tafseer ko door kar raha hon jis se tum ne sab ko bewakoof bnaya howa he or han tm Ali ko mola Ali q kehte ho? mola ka matlab khuda he God he Rab he ALLAH he. tum Ali ko ALLAH k braber q kar rahe ho? kia Ali ALLAH he?
or han jo tum uper bar bar kitabain pharne ki bat karte ho... kitabian parhne k liye likhi jati hain pharne k liye nhi likhi jatin... in sab kitabon ko achi tarhan parho or achi tarhan inka mutala karo or poray Quran ki achi tarhan tafseer parho pher bat karo.
ALLAH apko hidayat de. (AMEEN)
Assalam-o-Alikum.
paa g me tawadi gal zara v ne pari q k me yahan munazra karny nahe aya sirf logo ko samjany aya hon k kia sach hei ager aap ne sub kuch para hei tu pher iska faisla aap he karo
ReplyDeleteaur samjdaar k leye ishara kafi hota hei bhai ager mene ghalti se 1700 likha hei tu aap ko samj jana chaye tha k ye 17000 he hosakta hei abi mujko isi waja se pata chal gia hei k aap se bara jahil aur leacher koi nahe hei
anyway ager aap ka dil dukha hei tu sorry
Hum Hein Hussaini Aur Humara kaam Hei Deen Phelana
aur ye batao jo sipah asahaba ne humary bando ko jo iran ja rahe thay unko q qatil kia hei ......
Regard Adnan Shah
oosssso-e-kafi.....17000 hadeeson me se 9000 zaheef.....bewakoof log....!!!
ReplyDeleteham inhin ki kitabain utha k inko hawala dete hain to 9000 hadeesain zaheez nikal ati hain. 17000 me se 9000 subtract kar k alag ak asool-e-kafi bna lo....
ReplyDeleteYou did a great job collecting all those references.
ReplyDeleteI need a bit of your help. Mujh se aksar log Azadari k bary main kafi questions karty hain mere pas Hadees wegera tu hain lakn un ki references nahi from the books ap kindly is mamly main kuch help kar deen. agr ap is se related kuch books scans kar k apni blog pe post kr deen ya mujhe mail kar deen ta k main w0 books dikha k sab ko jawab de sakun...and sir do provide us with your email address c0z I tried the email written in the images at the top but later I received a email delivery failure notice from yahoo. Shukria
Regards
Syed Ali Zain Naqvi
alizain_90@yahoo.com
mein ney youtube wali video dekhi hai aur us mein osool-e-kafi key jo bhi reference dia hain wo galat hai. yea ap khud kisi mustanad kitab arabic le ker check bhi ker saktein hai. and ek aur baat ye shaks itna hi dawa kerta hai to humarey ullama sey guftugu kyun nahi kerta northern areas mein dihat mein ja ker anparh logo key samney guftugu kerta hai.
ReplyDelete